Klantendienst: 03 8080962

Retourneren

Het bestelde product bevalt niet? Dat kan natuurlijk gebeuren. U kunt het product dan binnen 30 dagen na aanschaf simpel retour sturen. Indien redelijkerwijs mogelijk dient u de zending in de originele verpakking te retourneren, bewaar deze daarom goed. De producten mogen (indien redelijkerwijs mogelijk is) niet gebruikt zijn.

Voor de juiste retourprocedure dient u contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan u doen door het sturen van een email naar klantenservice@simedo.nl (dit is het bedrijf waar bloeddrukmeterwebshop.be onder valt). of het contactformulier op de site in te vullen.

Veel gestelde vragen over retour sturen:

 

Mag ik mijn bestelling altijd retour sturen?
Binnen de zichttermijn van 30 dagen mag u - zonder opgaaf van reden - uw bestelling altijd aan ons retour sturen. Een uitzondering hierop zijn verzegelde producten die om hygienische redenen niet geretourneerd kunnen worden (zoals b.v. glucosemeters). Wel dient u zorg te dragen voor een goede verpakking. Wij adviseren daarom om het verpakkingsmateriaal te bewaren. Wij behouden ons het recht voor om slecht verpakte retouren te weigeren.

Ik heb mijn product retour gestuurd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Nadat wij uw product hebben ontvangen controleren wij het product op compleetheid en de staat van het product. Indien dit in orde is betalen wij uw geld direct terug. Houd rekening met een verwerkingstijd van enkele dagen, afhankelijk van uw bank.

Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen?
De enige kosten die verbonden zijn aan het retour sturen van uw product zijn de kosten die u maakt voor het naar ons verzenden van het product. Indien u uw bestelling weigert aan te nemen bij de bezorging, en de bestelling bij ons terugkomt, bent u ook verzendkosten (€ 10,00) verschuldigd. Dit geldt ook als u uw pakket niet ophaalt bij een afhaalpunt.

Wij adviseren om altijd een verzendbewijs te vragen (en te bewaren) als u het pakket aan ons retour stuurt.